sunnuntai 4. toukokuuta 2014

kotimaamatkailua ja vappupaardeja

Kuten sanottu, huhtikuun lopussa tein pikareissun Kerimäelle, eli Savonlinnan kupeeseen. Reissu ei ollut mitenkään ihmeellinen, hengailtiin Hannan kanssa, laulettiin karaokea, pelattiin lautapelejä ja kierrettiin mitä nyt Kerimäellä oli kierrettävää. Sain huijattua Hannan myös mun malliksi, ja pitkästä aikaa pääsi käyttämään kameraa myös ihmismalliin.





Tiistaina olin takaisin Helsingissä ja oikeastaan saman tien, kun olin saanut huoneen oven auki, Elisa soitti että on pihalla. Vappuaattona mulla oli yksi työhaastattelu, josta ei tullut loppujen lopuksi mitään. Ilta meillä menikin Senaatintorilla ja Aussie Clubilla. Vappupäivänä piknikiksi meille kelpasi aamupala parvekkeella viltteihin kääriytyneenä -- ei voi sanoa, että olisi ollut mitenkään lämmintä. Päätöstä jäädä kotiin tuki vielä ajoittaiset raekuurot.



Viikko meni aikalailla leffoja ja puumanaista katsellen, käytiin isän luona Porvoossa, kierreltiin kirppiksillä, pelattiin löytöpallolla korista (oli muuten huippua pitkästä pitkästä aikaa!) tehtiin hyvää ruokaa ja ihan vaan hengailtiin. Oli mukava viettää pitkästä aikaa aikaa kahdestaan siskon kanssa ihan kunnolla, ilman mitään turhia aktiviteettejä.



Nyt onkin hirveä kiri luvassa pääsykokeisiin lukemisen kanssa, luvassa kun on vaikka ja mitä tekemistä ja ensimmäisiin pääsykokeisiin on enää pari viikkoa. Ensi viikolla leffassa käyntiä ihanan Sofian kanssa, töitä, L:n synttäreitä, ja perjantaina hyppään koneeseen ja lennän viikonlopuksi Ouluun isoshommien ja äitienpäivän vuoksi. Äidin synttäreille kun en pääse, niin ajattelin edes äitienpäivänä olla kotona. Kotona olen siis perjantaista maanantaihin, jonka jälkeen tiedossa on päiväristeily Tukholmaan Hannan kanssa ja loppuviikko kriiseilyä pääsykokeista. Tajusin nimittäin juuri, että tässä on oikeasti enää 2 viikkoa molekyylibiologian pääsykokeisiin. Iik! Onneksi siihen oli aineistona vain kemiat ja bilsat, ja biologiat on luettuna ja kemiaa olen vuoden tässä opiskellut niin enköhän mä jotain osaa. Toivottavasti ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti