keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Because you got a emotional scala of a teaspoon

Mä oisin halunnut julkaista teille jotain kivoja uusia kuvia, mutta tajusin että eihän mulla ole sellaisia, niin saatte tyytyä vanhoihin kuviin. Reilun viikon on taas ollut luentoja, ja nyt on jo pari poissaoloa kurssilta, jossa on läsnäolopakko. Hups. Noi aamuluennot ei vaan sovi mulle, on paljon kivempaa nukkua liian pitkään ja lähteä suurinpiirtein yöpaidassa juoksemaan pysäkille (or not). 


Mulla olisi paljon tekemistä mun fysiikan kurssin kanssa, mutta keittää vähän yli, kun tuntuu ettei se luennoitsijakaan tiedä aiheesta paljoa mua enempää. Yritäppä siinä sitten tehdä jotain laskareita pintavaraustiheyksistä ja sähkökentistä, kun luennoitsija menee ihan hämilleen, kun häneltä kysytään miksi dipolimomentilla on kaksi eri kaavaa (ja eihän tuo ole kuin kurssin keskeisimpiä asioita, minäkin oisin osannut selittää sen, yksinkertaisemmin tosin). Tälläkin hetkellä mun pitäisi pähkäillä noita tehtäviä, mutta on paljon kivempaa suunnitella vaatekaapin läpikäyntiä (joista heitän tässä siivousvimmassani varmaan puolet pois), päivitellä blogia kuvista, joita ei ole, ja katsoa Harry Potteria. 


Ei varmaan ois kannattanut juoda enää kahvia, kun huomennakin olisi aamuluento. Pitää varmaan nakittaa joku soittamaan mulle aina aamukuudelta, että nousen kans.


Niin ja tahtosin alkaa taas heppaileen. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti