torstai 19. helmikuuta 2015

"Nyt hihnalle laukku / Ja viimeinen kuppi naamaan"

Hellurei ja hellät tunteet!

Mihin tää kaikki aika on mennyt? Tuntuu kuin joku olisi varastanut multa viimeiset kolme päivää, nyt on jo torstai, mitä ihmettä. Tänään valuin ylös sängystä kahdeksan maissa, sillä oltiin sovittu kuvausprokkista kaverin kanssa kymmeneltä keskustassa. Kaveri kaipaili itsestään vähän virallisempia kuvia, ja tottakai lupauduin auttamaan, enhän ole pitkään aikaan päässyt ihmisiä kuvailemaan joten tää oli kivaa vaihtelua mullekin.



Mutta miksi mua hirvittää se tosiasia, että nyt on torstai? Se tarkoittaa sitä, että huomenna ja perjantai, ja minä ja työkaveri suunnataan kentälle ja karataan Berliiniin. Oon koko ajan ajatellut, että tähänkin matkaan on vaikka kuin paljon aikaa, niin se on jo huomenna. Mitä?! Oon aivan varma että unohdan suurinpiirtein kaikki sukat kotiin, sillä pakkaaminen on sujunut vähän liian kivuttomasti. Ja miettikää, matkaan on vähän reilu 24h ja mä oon melkolailla jo pakannut. Edelleen, mitä täällä tapahtuu? Jokainen mut tunteva tietää, että oon aika krooninen myöhästelijä ja muutenkin myöhäisherääjä asiassa kuin asiassa. Totta puhuen, en olisi hämmentynyt vaikka olisin kaivellut matkalaukkua esille vasta huomisaamuna, kun meno kentälle on jo ennen kahta. Yleensä multa jotain aina unohtuukin, mutta periaatteella "sitä mitä ei ole, ei tarvi" on pärjännyt aika hyvin. Ja loppupeleissä, kuinka paljon tavaraa neljän päivän kaupunkilomalle edes tarvitsee? Muutenkin, niin paljon kun mä matkustamista rakastankin, pakkaaminen on yks mun inhokkiasioista. Tälläkin hetkellä musta tuntuu, että mulla on ihan vääränlaisia vaatteita mukana, jotenkin vaikeaa pakata kun sinne on luvattu jopa 10C lämmintä ja täällä hiihtää edelleen villapaita päällä päivästä toiseen. Ajattelin nakittaa kaverin ottaan musta jotain asukuvien tapaista, mutta ihan peruskamaa on lähössä mukaan, joten tuskin mitään ihmeellisyyksiä tiedossa.

Okei, mutta nyt tämä on taas tämmöistä liibalaabaa, joten taian laittaa Sinkut pyörimään ja tekaista muutamat ennakkotehtävät ennen kuin alan käymään noita varmaan paria sataa kuvaa läpi. Palaillaan asiaan toivottavasti ensi viikolla matkakuvien parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti